RECENZIE | Bestia, de Alex Flinn


posted by Laurentzyu on ,

1 comment

Inca din copilarie am iubit povestea frumoasei si a bestiei in care printul,transformat de o vrajitoare rea intr-un adevarat monstru trebuia sa iubeasca cu adevarat o fata pentru a rupe blestemul.Dar atunci cand am aflat ca si Alex Flinn are o asemenea adaptare a acestei povesti a copilariei mele, mi-am zis ca trebuie sa incerc sa ii citesc opera,si pana la urma am facut-o!
Povestea in mare parte pastreaza acelasi fir narativ,aceeasi morala pe care o putem trage de la sfarsitul cartii,iar personajele ajung sa cunoasca adevarata dragoste.
Romanul delicios de dragoste il are in prim plan pe Kyle Kingsbury,un baiat din New York-ul zilelor noastre, de bani gata,aratos,cu care orice fata si-ar fi dorit sa fie,singurul sau defect fiind infumurarea de care da dovada,umilindu-i pe cei inferiori lui. Kyle credea ca frumusetea exterioara putea sa aduca totul: faima,bani,fete,dar nu si dragostea.A invatat asta pe pielea lui cand Kendra Hilferty, vrajitoarea cea rea din clasa de engleza,ii da o lectie de viata, transformandu-l intr-o adevarata bestie cu par pe tot corpul si cu colti si gheare,invatatandu-l ca frumusetea nu este totul in viata.
 

Dar testul lui Kyle are o limita: daca in decursul a doi ani nu  gaseste o fata pe care sa o iubeasca,si ea la randul ei sa simta acelasi sentiment pentru sufletul lui si sa treaca de uratenia lui exterioara,va ramane asa pentru toata viata.Izolat fiind de propiul tata intr-o casa aflata departe de zonele locuite si lasat in grija servitoarei si a unui meditator orb,el isi va ocupa timpul citind,invatatand si cultivand trandafiri,acele flori ieftine care nu au nicio valoare,cum ar fi zis in viata lui anterioara.Intamplarea va face ca fata asteptata de el sa apara chiar mai devreme decat se astepta,si asta datorita tatalui ei care o va da ca moneda de schimb pentru a scapa basma curata de faptele rele pe care le-a facut sub influenta alcoolului.
Lindy este o fata umila,ce il va invata pe Kyle,ca dragostea nu tine de cat de frumos esti, ci tine de bunatatea si frumusetea sufletului.Linda il va ajuta pe Kyle sa rupa vraja si,ca in orice poveste probabil vor trai pana la adanci batraneti. 


Povestea are acea savoare a zilelor noastre, si pot spune ca mi-a placut foarte mult, mai ales fiindca este adaptata timpurilor noastre moderne,desi si-a pastrat acea esenta dulce si romantica pe care o avea si in serile copilariei mele.  

Cartea o gasiti aici!



1 comment

Leave a Reply

Ai citit articolul? Spune-ți părerea aici!